INSPIREREN, ONTDEKKEN en OPLOSSEN

om nog succesvoller te zijn in
het grootste marktsegment ooit:

de oudere ervaren consument

Waarom zaken doen met Edgar Keehnen van

Grey Ocean?

“Beautiful young people are an accident of nature,

beautiful old people a work of art.”

De 2e editie van de Grey Ocean Strategy is uit

How to exploit the biggest market ever with agewise marketing.

…the one book you need to read…

Philip Kotler - S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University

Onze opdrachtgevers

Sinds 2000 zijn Grey Ocean (voorheen Agewise) en Edgar Keehnen betrokken geweest bij 50+ marketingactiviteiten voor vele organisaties. Het betreft opdrachten op het gebied van concept ontwikkeling, kwalitatief en kwantitatief onderzoek, strategisch marketingadvies, marketing workshops en de ontwikkeling van marketingcommunicatie campagnes.

Recente presentaties

Edgar Keehnen

Edgar Keehnen geeft al jaren lezing in binnen- en buitenland. Hij zal je inspireren en laten zien hoe jij inzicht kan krijgen in de markt van de senioren en je omzet kan vergroten.

  • 25 oktober 2019 - Hotelschool Amsterdam

    Succesvolle introductie 2e editie boek Grey Ocean Strategy. How to exploit the biggest market ever with agewise marketing.

  • 11 oktober 2019 - Hotelschool The Hague - MBA

    De seven soft spots en de daaraan gerelateerde zeven Grey Ocean Strategies. De 50+ markt: een booming markt voor de hospitality industry. Reden voor de uitnodiging, voor de tweede keer, voor MBA-studenten aan de Hotelschool The Hague, campus Amsterdam.

  • 3 oktober 2019 - NIMA Regio Oost

    NIMA Regio Oost te gast bij Viattence Wonen en Zorg in Epe. Op 3 oktober is NIMA Regio Oost te gast bij Viattence Wonen en Zorg in Epe voor een boeiende kennissessie over seniorenmarketing.

Inspiratie

Inspiratie over en kennis van de oudere, ervaren consument.

Lees meer

Kennis van de oudere, ervaren consument en discussie over de marketingstrategie van uw organisatie.

Lees meer

Ontdekkingen

Een spannende reis voor en met de klant die in 24 uur leidt tot verrassende inzichten en concrete resultaten.

Lees meer

Snel en betaalbaar relevante inzichten in het koopgedrag van de oudere, ervaren consument.

Lees meer

De type klant is substantieel aan het veranderen. Vergrijzing vraagt hierdoor om (nieuwe) strategische keuzes! Zowel voor leeftijds- als niet-leeftijdsgebonden producten.

Lees meer

Boeken, video's, publicaties en kenniscentra over de oudere ervaren consument.

Lees meer

Oplossingen

Hoe Grey Ocean jou kan helpen

Via data analyse snel inzicht krijgen in de relevante persona’s.

Lees meer

Succesvolle concepten voor de oudere, ervaren consument.

Lees meer

De oudere, ervaren consument in zijn of haar hart raken.

Lees meer

Ook behoefte aan inspiratie, ontdekkingen en oplossingen?

Grey Ocean

Pomonaweg 39
3633 CZ Vreeland
06-51121122
KvK 30178359