25 oktober 2018 - Amsterdam

Succesvolle introductie 2e editie boek Grey Ocean Strategy

How to exploit the biggest market ever with agewise marketing

In oktober een succesvolle en leuke introductie van de 2e editie van mijn boek Grey Ocean Strategy, how to exploit the biggest market ever with agewise marketing in Amsterdam.

Inzichten in de seven soft spots van deze doelgroep gepresenteerd door Edgar Keehnen, Wander Groot van Landal GreenParks en van drie oudere consumenten. En inspiratie met de muziek van Petra en Maaike van Duo Primavera.

".. the one book to read.." schreef Philip Kotler over mijn boek.

Wil je meer weten over hoe je succes uit deze enorm grote markt kunt halen, dan is het zeker zinvol hier nog eens verder met je over van gedachten te wisselen. Om dan na te gaan hoe we samen (nog) meer succes uit deze markt kunnen halen voor jouw organisatie.  

Door nog meer inspiratie met presentaties en workshops, nog meer inzichten met onderzoek of oplossingen met strategisch advies of conceptontwikkeling.

“Nooit te oud om te leren” toch? Dus een moment voor een kop koffie?

Het vernieuwde boek is uit.

How to exploit the biggest market ever with agewise marketing.

…the one book you need to read…

Philip Kotler - S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University

Grey Ocean

Pomonaweg 39
3633 CZ Vreeland
06-51121122
KvK 30178359