Betrouwbaar onderzoek onder ouderen tegen lage kosten.

Neem deel aan het onderzoeksprogramma van Grey Ocean en Motivaction

Motivaction en Grey Ocean hebben een uitgebreid onderzoeksprogramma opgezet in het kader van een strategische samenwerking over onderzoek onder ouderen. Beide partijen hebben al lang ervaring met onderzoek onder en over ouderen. Vanuit Grey Ocean zijn sinds 2000 al voor menig organisatie kwalitatief en kwantitatief onderzoeken uitgevoerd. Dit geldt ook voor Motivaction. Zo geeft het Mentality onderzoeksprogramma al zeer veel inzichten over wat ouderen beweegt. Deze onderzoeksmethode biedt een zeer effectieve input voor beleids-, marketing- en communicatiestrategie.
Meerdere keren per jaar wordt onder de naam de Mature Market Monitor op eigen initiatief grootschalig onderzoek uitgevoerd onder ouderen. Omdat dit multi-client onderzoek, kunt u relevante onderzoeksresultaten over uw doelgroep tegen lage kosten verkrijgen.

De opzet

Het Mature Market Monitor onderzoeksprogramma wordt door Motivaction en Grey Ocean uitgevoerd om meer inzicht te krijgen op hoe Nederlanders aankijken tegen ouder worden en de manier waarop zij hun leven willen leiden als zij ouder zijn. Het gaat om een online onderzoek waar doorgaans tussen de 1.000 en 2.000 ouderen aan meedoen.

De investering

Deze is afhankelijk van het aantal vragen dat u mee wilt laten lopen. Echter omdat het multi-client onderzoek is, zal uw investering beduidend lager zijn dan wanneer u separaat kwantitatief onderzoek laat uitvoeren. Dus als u contact met ons opneemt, kunt we u laten weten wat de investering voor u zal zijn.

Het resultaat

  • Antwoorden op de onderzoeksvragen die we hebben geformuleerd en
  • Advies wat U zou moeten doen met de resultaten.

Ofwel tegen lage kosten verrassende nieuwe en relevante inzichten.

Meer informatie over het onderzoeksprogramma? Neem dan contact op.

Grey Ocean

Pomonaweg 39
3633 CZ Vreeland
06-51121122
KvK 30178359