Presentaties voor uw organisatie

Heeft u binnenkort een belangrijke afdelingsvergadering, een bijeenkomst met zakelijke relaties, een jaarvergadering voor klanten? En het is een goede gelegenheid om eens stil te blijven staan bij de enorme kansen met de oudere, ervaren consument?

Mogelijke uitgangspunten?

Vanzelfsprekend is de manier hoe we het doen afhankelijk van uw bijeenkomst. Doorgaans zijn de volgende uitgangspunten van toepassing:

lezingen-groot

  • De presentatie duurt ongeveer één uur.
  • De presentatie wordt altijd door Edgar Keehnen gegeven.
  • Edgar is maximaal een dagdeel aanwezig bij de bijeenkomst voor bijvoorbeeld deelname in een panel, het beantwoorden van vragen of aanwezig zijn bij een workshop.
  • De kosten bedragen € 1.500,- excl. BTW.
  • Overleg over de bijeenkomst vindt plaats via mail en telefoon.
  • U ontvangt na de bijeenkomst de presentatie (in PDF formaat).

Referenties

Edgar Keehnen geeft op universiteiten, hogescholen en bij bedrijven regelmatig presentaties en lezingen. Zowel in Nederland als in het buitenland (Valencia, Kopenhagen, Londen, Parijs, Washington D.C. New York, New Orleans). Hij is lid van de SpeakersAcademy.

Edgar is een bevlogen spreker en specialist in 50+ marketing. Hij weet het publiek actief te betrekken bij de lezing en heeft daardoor veel feeling met het publiek. Hij is actueel en zeer aangenaam om naar te luisteren. Bekijk Youtube Unitron Hilversum en Youtube Unitron New Orleans

Silvia Boender, Marketing & Productmanagement Unitron

Een lezing van de 50 plus specialist Edgar Keehnen is een echt een happening. Hij is in staat om publiek van allerlei pluimage te boeien of het nu een middag of 3 dagen is. Iedereen loopt weg met 3 tips waarmee hij ofzij de volgende dag mee aan de slag kan.

René Teuwen, Teuwenschouten

Edgar Keehnen had wat mij betreft het hele programma mogen vullen zodat hij meer tijd had gehad om in te gaan op zijn onderzoeken en uitkomsten daarvan.
Prima en geeft inspiratie voor eigen werk!
Zeer informatief en ik heb nieuwe inzichten gekregen.

Deelmers aan de NIMA Platform Mature Marketing Workshop over de presentatie van Edgar Keehnen.

Neem contact op als je meer informatie wenst over een bijdrage aan jouw bijeenkomst

Recente presentaties

Erasmus Universiteit Rotterdam - School of Business Economics

21 januari 2019.

Ik werd gevraagd op Erasmus Universiteit een gastcollege te geven aan Bachelor-studenten economics. Deze studenten krijgen onder andere onderwijs in marketing strategy in healthcare. Dus kennis over de belangrijkste groep in de healthcare is cruciaal?!

Introductie van de 2e editie van het boek Grey Ocean Strategy.

25 oktober 2018.
How to exploit the biggest market ever with agewise marketing

Een zeer inspirerende sessie: kijk even mee!

Hotelschool The Hague - MBA

11 oktober 2018.
De seven soft spots en de daaraan gerelateerde zeven Grey Ocean Strategies.

De 50+ markt: een booming markt voor de hospitality industry. Reden voor de uitnodiging, voor de tweede keer, voor MBA-studenten aan de Hotelschool The Hague, campus Amsterdam.

Ouderen

Tijdens het college ga ik met de studenten door de belevingswereld van de oudere consument. De seven soft spots en de daaraan gerelateerde zeven Grey Ocean Strategies worden toegelicht. Sommige cases uit de hospitality industry zoals de reisorganisatie Road Scholar komen ter sprake. En discussie met elkaar voor de implicaties voor de hospitality industry. Want ook voor hen booming business.

NIMA Regio Oost

3 oktober 2018.
NIMA Regio Oost te gast bij Viattence Wonen en Zorg in Epe.

Op 3 oktober is NIMA Regio Oost te gast bij Viattence Wonen en Zorg in Epe voor een boeiende kennissessie over seniorenmarketing.

Jacqueline van Dinten SMP, adviseur Raad van Bestuur, gaat in op de vraag: “Hoe verkoop je een product waar niemand gebruik van wil maken?” met heel praktische en beeldende beschrijvingen van de cliëntreis van Viattence.

Ik werd gevraagd namens NIMA Regio Oost een lezing te verzorgen over de juiste marketingstrategie om het maximale uit de 50-plusmarkt te halen. De zeven Grey Ocean marketingstrategen worden uitgebreid behandeld.

Leyden Academy en LUMC

20 augustus 2018.
Entrepeneurship and Innovation on Healthy Living and Happy Ageing.

Van 20-31 augustus werd door de Leyden Academy samen met het Leidsche Universiteit Medisch Centrum, Zilveren Kruis, ISAX (Ierland) en Heidelberg Universität (Duitsland) een lesprogramma georganiseerd van de een summer school de EPIcenter Summer School.

Ouderen

Het thema was Entrepeneurship and Innovation on Healthy Living and Happy Ageing. Studenten van verschillende Europeeasche landen maakten een keuze uit een van de vijf opdrachten. Met gebruik making van innovatie theorie en modellen van o.a. Osterwalder van Business Model Generation werd een prototype en business model ontwikkeld.

Ik werd gevraagd op dag een de studenten bij the brengen over de belevingswereld van ouderen. Gebruik makend van de seven soft spots of Aging, het DNA van de oudere consument zoals beschreven in mijn boek Grey Ocean Strategy, nam ik ze mee in The Three A’s of Awesome aging.

De Psychologie van het ouder worden

12 april 2018. Studio Idee, Loenen aan de Vecht. De Psychologie van het ouder worden.

Bekijk het artikel

Leyden Academy

30 en 31 oktober 2017. (Her)ontdek jouw oudere klant: leer voor hen betere producten en diensten te ontwikkelen.

Dit keer niet weer de zoveelste bijeenkomst over de oudere consument op dezelfde manier. Nee, want deze cursus is onderdeel van het EIT Health Campus programma en wordt je aangeboden door Leyden Academy, het kenniscentrum over ouderen van Universiteit Leiden. En daarom zeer goed opgebouwd met wetenschappelijke en praktische kennis.

Met sprekers als Prof. Joris Slaets, directeur Leyden Academy en Prof. Rudi Westendorp, hoogleraar aan Copenhagen University en auteur van onder andere het fantastische boek “Ouder worden zonder het te zijn”.

Bovendien is het een blended cursus. In de cursus kon je voor je eigen organisatie een actieplan of beleidsvisie schrijven. Na de 1 1/5 dag in Leiden begeleidden vooraanstaande en ervaren coaches je on-line met jouw plan.

Een interessante manier om meer te leren over het welbevinden, de wensen, ambities en verlangens van de oudere consument. En over vooraanstaande en invloedrijke ondernemingen die zich succesvol richten op ouderen. En om met je eigen plan dit te vertalen naar praktische experimenten en beleid voor jouw organisatie.

De deelnemers werden door mij meegenomen in de psychologie van ouder worden en de Grey Ocean Strategies. En hoe jij je eigen plan succesvoller kunt maken door het toepassen van de juiste Grey Ocean Strategy. Dinsdag 30 oktober en woensdag 1 november was de Engelse versie waar ik ook aan mocht deel nemen als presentator.

Allianz Nederland Groep N.V.

19 oktober 2017.
Allianz Nederland Groep N.V.
Finley Het Witte Huis - Loosdrecht

Finley Loosdrecht

Op een zeer fraaie locatie in Loosdrecht had Allianz Verzekeringen haar relaties uitgenodigd met als thema Levensverwachting. Met vragen als de financiële behoeften van de oudere, ervaren consument. En de rol van de financiële adviseur. En wat betekent de toenemende levensverwachting voor verzekeringen en overlijdensrisico? En de rol van de eigen woning en de hypotheek?

Een zeer inspirerende dagvoorzitter was Maarten Bouwhuis, journalist en elke woensdag presentator bij BNR Nieuwsradio met BNR Gangmakers. Alle deelnemers ontvingen van Allianz mijn boek Grey Ocean Strategy om na de dag met de Grey Ocean Blueprint concreet aan de slag te kunnen.

Erasmus Universiteit Rotterdam

13 oktober 2017.
Customer Orientation in Healthcare Organizations: A Mindset Approach.

Ik werd gevraagd als spreker op een interessante studiedag met Prof. Torsten Ringberg, Hoogleraar Marketing van de Copenhagen Business School met de expertise klantgerichtheid als key note speaker. presentatie edgar
Stel je eens voor als Walt Disney een ziekenhuis zou openen? Lees het boek If Disney ran your hospital van Fred Lee (2004) en de boodschap is duidelijk. Lee geeft duidelijk aan dat kwaliteit in de gezondheidszorg niet primair te maken heeft met processen. Waar het om gaat, is heel eenvoudig: persoonlijke aandacht. En dat vraagt om expertise in gastvrijheid gebaseerd op de klant centraal stellen.
En hier is ook leiderschap voor nodig. Leiderschap met een visie. Een visie op persoonlijke relaties, op de essentie van persoonlijke aandacht. En wat is er nodig om dat te realiseren? Heel eenvoudig: passie voor de klant, passie voor gastvrijheid.

Grey Ocean

Pomonaweg 39
3633 CZ Vreeland
06-51121122
KvK 30178359