Grey Ocean

“Beautiful young people are an accident of nature,
beautiful old people a work of art.”

Edgar Keehnen (1962) is sinds 2000 gespecialiseerd in vijftigplusmarketing. Hij is oprichter-partner van AgeWise en nu Grey Ocean, actief op het gebied van concept ontwikkeling, marktonderzoek, marketingadvies en marketingcommunicatie voor de 50-plus markt.

Daarvoor werkte hij als Director Marketing, Sales & Customer Service bij organisaties zoals American Express, OHRA en TeleMedia, de verkooporganisatie voor de roze pagina’s in de Telefoongids van KPN Telecom.

Edgar Keehnen studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Nyenrode en University of Michigan en studeerde af aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Tevens volgde hij vakken  aan de Cornell University School of Hotel management in de Verenigde Staten. Hij is tevens docent Strategie, Innovatie en Marketing aan Hotelschool The Hague, Hospitality Business School.

Hij is mede-auteur van de boeken Senioren en Toerisme, uitgegeven door het TNO in Leiden, Ervaren maar veranderlijk: het consumentengedrag van de vijftigplusser, uitgegeven door Kluwer, De vergrijzing leeft van uitgeverij Bert Bakker en auteur van de boeken Vijftigplusmarketing, uitgegeven door Haystack en Grey Ocean Strategy, Agewise Marketing for the Mature Consumer, uitgegeven door Stili Novi. Edgar heeft als spreker over de doelgroep opgetreden bij veel organisaties in Nederland alsmede op conferenties in New Orleans, Washington D.C., New York, Londen, Valencia, Parijs en Kopenhagen.

Edgar werkt vanuit Grey Ocean al langdurig samen met verschillende andere organisaties zoals Motivaction en Leyden Academy, gelieerd aan Universiteit Leiden en zelfstandigen zoals Ronald Provoost van H3ROES met de nodige expertise in de markt van ouderen.  

Hij heeft een passie voor ouderen. Vandaar zijn favoriete quote: “Beautiful young people are an accident of nature, beautiful old people a work of art.”

Grey Ocean

Pomonaweg 39
3633 CZ Vreeland
06-51121122
KvK 30178359